Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tre nagellack från Ginatricot

Jag har totalt tre stycken nagellack från Ginatricot, min syster köpte ett trepack till mig i födelsedagspresent för några år sedan. Två av dem har jag visat hur de ser ut på naglarna, se bilder här. Nagellacken är i nyanserna Have a Mint (grönmint), Lilac Me (ljuslila) och Sunny (ljusgult). Det gula har jag aldrig provat, jag tror inte att det blir så fint på mina naglar för mina nagelband är ganska röda. MIn favorit är det lila lacket. Flaskorna innehåller 5 ml och de fanns att köpa var för sig för 29 kr/st, men jag tror inte att dessa nyanser finns att köpa längre. De är lätta att applicera och sitter på naglarna ungefär som det genomsnittliga nagellacket, runt 3-5 dagar. De här färgerna är riktiga vårfärger och jag använder de flera gånger varje vår, man i år har tror jag inte att jag har målat mina naglar en enda gång, jag har bara inte orkat.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It