Övrigt / 2014 / 0       

Bilder från mobilen 2014 #9


1. När jag skulle gå hem från gymmet en dag så hade det snöat lite men den snön försvann snabbt.
2. Syrran och jag skulle äta lunch på stan, efter att besökt 14 restauranger för att hitta något som passar min diet (det kommer ett separat inlägg om det snart) så köpte vi till slut sushi. 
 

3. Jag har klippt mig, på bilden visar jag frisören hur mycket jag ville att hon skulle klippa mig men det blev lite mer.
4. På vägen hem från gymmet träffade jag en jättemysig svart katt. Den hade jättefluffig svans, som en fjäder, och följde efter mig när jag skulle gå vidare.
 
5. Jag och syrran har tagit första steget för att börja lämna blod. Vi har varit på provtagning där de ska testa vårt blod och vi väntar nu på en kallelse till den riktiga blodgivningen.
6. Nu när både jag och syrran är hemma hela dagarna så har vi åkt och veckohandlat för hela familjen några gånger. Jag tycker faktiskt att det är riktigt roligt att handla mat. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It