Övrigt / 2014 / 0       

Bilder från mobilen 2014 #10

1. Bakat glutenfritt formbröd med fibrer i för att testa hur magen beter sig efter jag ätit det.
2. Provat en fin jacka från H&M som tyvärr inte satt så bra på mig.
 
3. Besökt saluhallen här i Västerås som heter Slakteriet.
4. Åkt till Eskilstuna för att ha pysselkväll med före detta kollegorna och sedan åkt tåg sent hem.
 
5. Vikt fina juldekorationer med instruktioner från denna blogg, nu kan jag det utantill.
6. Klätt granen ovanligt tidigt med syrran, julgransbelysningen och stjärnan är alltid svårast att sätta upp.
 
7. På kvällen före julafton åt vi traditionsenligt den första smörgåsen med julskinka (som jag och syrran fixade helt själva!).
8. Dagarna efter julafton bestod av godisätande, sovmorgonar och sällskapsspelande.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It