Skönhet & smink / 2014 / 0       

Höstfavoriter 2014

1. Isadora Inliner kajal - Blonde
Under hösten fick jag lite problem med vänster öga, eller snarare huden precis i ögonvrån. Det blev vattnigt och när jag torkade så försvann sminket jag använt där. Då duttade jag lite med denna ögonpenna så såg det bra ut igen.

2. Maybelline Fit Me Foundation - 110 Porcelain
Jag har använt denna Foundation mer och mer under hösten. Den jämnar verkligen ut hudtonen. Jag använder den mest på kinderna där jag är röd och har ärr och där det behövs som mest

3. Bordsspegel från IKEA - Trensum
Spegeln som jag använder när jag sminkar mig har lossnat från sin ram och jag har varit lite lat och inte köpt någon ny. Istället har jag lånat min syrras spegel som är perfekt. Tidigare staplade jag min spegel på böcker för att den skulle komma högre upp, men det behöver man inte göra med denna.
 
4. The Comforter bubbelbit från Lush
Ger massor av bubblor och gör badvattnet rosa. Doftar av vanilj och svartvinbär, jättegott. Finns även i andra dofter, jag är nyfiken på dem.
 
5. ACO Face Soft Red Lip Balm
Ett lätt rödfärgat läppbalsam som ger lagom mängd med färg och fukt. Doftar jättegott av vanilj. En klar favorit!
 
6. Lancôme Hypnôse EdP
MIn absoluta favoritparfym, men jag gillar den särskilt till hösten och vintern. Den luktar svalt, kallt och är inget vår- eller sommarparfym.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It