Mode & stil / 2014 / 3       

Två nya baddräkter

Ett av mina träningsmål inför 2014 är att börja simma. Jag har inte gjort det på flera år så jag kände att det var bäst att köpa nya badkläder tills dess. Jag hade kikat in en fin baddräkt på Cubus hemsida, så jag och syrran åkte till Cubus på Erikslund Shoppingcenter förra helgen. Det fanns inga badkläder ute i butiken, jag fick fråga efter dem och det låg några ute på lagret som de plockade fram åt mig. Jag vet, det är inte riktigt badklädersäsong, men när jag såg den på hemsidan så visste jag att var tvungen att köpa den. Den kostade dessutom bara 199 kr, så jag köpte två, en i svart och en i rött.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Alekzandra Kelahaara
2014 /

Men vilken snygg! Hoppas dom får in lila i butik!

Svar: Ja, lila skulle vara snyggt! Jag själv kunde inte bestämma mig, den svarta såg nog snyggast ut men det kändes trist så jag köpte den röda också.
Caroline

Alekzandra Kelahaara
2014 /

Men. Hm. Är den högra på bilden svart? Trodde den var lila, haha!

Svar: Haha, ja den högra är svart. Den ser kanske lite lila ut, men när jag redigerade bilden så försökte jag verkligen få den att se svart ut, för det är den ju. Men den skulle ju vara fin i lila också! Jag såg den på hemsidan först och blev besviken när den inte fanns ute i butiken. Men när jag frågade efter dem så plockade de fram dem från lagret. Det är väl inte riktigt baddräktssäsong än.
Caroline

Alekzandra Kelahaara
2014 /

Åh okej. Svart funkar ju alltid, men lite synd att badkläder, framförallt baddräkter bara finns i selektiva färger.

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It