Övrigt / 2014 / 0       

R.E.D.D Free och Hawaiian Tropic

Förra veckan fick jag ett utskick från R.E.D.D Free med en ask med tamponger och ett prov på Hawaiian Tropic.
 
Redan 1969 tillverkades och såldes den första flaskan Hawaiian Tropic med sin omisskännliga kokosdoft och tropiska ingredienser. En klassiker bland solskydd! Hawaiian Tropics produkter innehåller ett unikt botaniskt extrakt av bland annat papaya, mango, passionsfrukt, guava och aleo vera som ger dig ett väldoftande och vårdande sortiment, för äkta sommarkänsla.
 
Hawaiian Tropic har ett brett utbud av solskyddsprodukter från höga SPF50 till oljor. Nu lanseras även tre spännande produktnyheter! Silk Hydration Sun Lotion SPF 10 - en perfekt kombination av hudvård och solskydd med extra fuktboost som nu även finns i spf 10, Protective Dry Spray Oil SPF 10 som lätt tränger in i huden utan att lämna oljiga spår som nu även finns som SFP 10 och Satin Protection Sun Lotion som ingår i en helt ny serie som ger huden en härlig lyster!
 
Jag brukar inte sola så mycket, men när jag vet att jag ska var ute i solen så använder jag solskydd från Apoteket, eftersom jag bränner mig lätt. Geneom att använda koden sommar kan man nu få 20% rabatt på valfri Hawaiian Tropic-produkt när man beställer från sheroshop.se.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It