Ytliga saker / 2014 / 0       

Fina saker från Åhlens

Jag bor med mina föräldrar och har länge velat flytta till en egen lägenhet. Men för att göra det måste jag ha ett tillsvidarejobb och det har jag inte lyckats hitta än. Jag har ändå köpt lite grejer tills när jag flyttar hemifrån och de ligger i kartonger och redo att användas. Jag har sett att Gabriella Rose på Youtube också börjat köpa flytta hemifrån-prylar (se hennes inredningsvideosar här, här och här) och det har gjort att jag ändrat min inställning till det här. Jag har ju ett jobb nu så det är väl lika bra att fortsätta köpa saker jag behöver när jag flyttar redan nu, för själva flytten kommer ju kosta en hel del.
 
Här är några saker från Åhlens och jag skulle kunna tänka att köpa alla saker. Men jag gillar särskilt den gröna pallen, den vita bestickmuggen, den bronsfärgade lampan, det rosa fatet på fot och den vita spegeln. Jag har börjat gilla ljusa pastellfärger mer och mer och kommer förmodligen ha det som tema i min framtida lägenhet.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It