Vackra saker / 2014 / 0       

Myrorna Västerås

Förra tisdagen gick jag och syrran på stan. Vi gick bland annat in till Myrorna. Jag har fått intrycket att många tycker att det är överpris på Myrorna. De säljer bland annat produkter som från början kommer från IKEA, för mer än vad de kostade på IKEA. Jag själv har inte upplevt detta (än) men jag har inte heller letat efter något speciellt när jag besökt butiken. Jag strosar, tittar bland böcker, glas och porslin och i tisdags gick jag igenom klädavdelningen för första gången. Där hittade vi ett par byxor som faktiskt säljs på H&M just nu (nämligen dessa), men här på Myrorna var det säkert mer än halva priset. Det är sådant som lockar mig till second hand-butiker. Chanser att göra fynd och att hitta både gamla och nya kläder.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It