Skönhet & smink / 2014 / 0       

Vinterfavoriter 2013 - 2014

1. Soft Red Lip Balm från ACO
Ibland vill jag ha lite mer färg på läpparna men det känns lite för mycket att lägga på ett läppstift och då är detta perfekt. Återfuktar och ger läpparna en lite mörkare rödare nyans som fortfarande ser naturligt ut.

2. Klocka från Albrekts Guld
Den är svart och det passar till vintern men jag gillar verkligen storleken. Jag hade tidigare en väldigt liten silvrig klocka och varje gång jag bär denna känner jag mig lite modernare och stilrenare.
 
3. Hypnôse EdP från Lancôme
Den har alltid varit min favoritparfym, det var också min första riktiga parfym så den har varit med länge och detta är min andra flaska. Doftar bl. a vanilj och passionsfruktsblomma. Det känns som en typisk vinterparfym, lite tung men inte för tung. När det blir vår är det dags att byta mot något lättare.
 
4. Tangle Teezer Detangling Hairbrush
Jag fick denna hårborste av syrran när jag fyllde år i somras och jag har älskat den sedan dess. Först kan man tro att den egentligen inte ska funka, den består av plats och har inget handtag, men oj, vad den är bra. Den har piggar i olika höjder och gör det jättelätt att kamma igenom mitt tjocka och långa hår, speciellt direkt efter jag tvättat det.
 
5. Volume Build mascara från Oriflame
Denna fick jag i ett VIP-paket från R.E.D.D Free, väldigt lägligt eftersom jag då behövde en ny. Jämfört med min gamla mascara så ar denna jättebra, inte alls lika klistrig i konsistensen, så det var skönt med en ny. Men egentligen vet jag inte om den är så bra eller om jag bara jämför med den gamla, som var gammal och verkligen behövdes kastas.
 
6. Nivea Visage Aqua Sensation Refreshing Day Care dagkräm
Den enda dagkräm jag använt och förmodligen den enda jag någonsin kommer använda. Doftar jättegott och fräscht, sjunker snabbt in i huden och jag har inget negativt att säga om denna. Min hud har blivit lite torr nu i vinter så jag har använt denna flitigt.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It