Övrigt / 2014 / 1       

Bilder från mobilen 2014 #8

Efter en liten frivillig bloggpaus är jag nu tillbaka och mycket har hänt.
 
1. Jag har åkt till lasarettet och träffat en dietist. Vi utreder nu min mage genom att utesluta olika livsmedel. Det kommer ett helt inlägg om det så småningom.
2. Det är definitivt höst när man hittar löv i cykelkorgen när man ska cykla iväg på morgonen.
 
3. En söndageftermiddag tittade jag ut från mitt sovrumsfönster och såg en katt som satt på den två meter höga spaljén utanför och stirrade på mig.
4. På två veckor har jag ätit hamburgare på Wild Western Burgers i Eskilstuna totalt tre gånger. Det är riktigt gott!
 
5. Efter en kort shoppingrunda på Erikslund Shoppingcenter gick jag och syrran in på IKEA och tittade runt. Jag skulle kunna flytta in i detta sovrum när som helst, jättefint ju!
6. Jag jobbade min sista dag på Skatteverket och åt sushi med mina jättetrevliga kollegor. Ni insisterade på att hamna på bloggen, så här är ni =)
Linda
2014 /

Hej! Jag hittade hit igår (söndag) och tycker du har en intressant blogg! Men just nu är jag nyfiknast på hur det har gått med ett visst balsam. Du skrev att du skulle testa neutral balsam för din torra hårbottnen. Hur har det gått? :) Funkar balsammetoden bra för dig? / En ny läsare

Svar: Balsammetoden har fungerat jättebra för mig, håret känns inte alls lika torrt och eksemet i hårbotten har försvunnit. Jag har tvättat med balsammetoden i snart två år och skulle rekommendera de som är nyfikna att åtminstone prova det. Neutral balsam vet jag inte om jag har skrivit om, jag känner inte igen det. För att läsa allt jag skrivit om balsammetoden, testa att sök på balsammetoden i sökrutan uppe till höger på min blogg.
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It