Vackra saker / 2014 / 0       

Lady Gaga

Jag har inte lyssnat så mycket på Lady Gaga tidigare. Visst, jag har hört hennes låtar på radio men det har inte riktigt varit den sortens musik som jag brukar vilja lyssna på. Men...Jag såg en video på Youtube när hon framför en av sina låtar akustiskt. Det var bara hon och pianot hon spelade på. Det lät riktigt bra. Hon kan ju faktiskt sjunga jättebra, och hennes vanliga poplåtar blir bra när man spelar dem på piano istället. Här nedan är mina tre favoritervideos. Hon har även spelat med Elton John, jag vet, en konstig kombination, men det blev också det riktigt bra, här har ni länken. Jag läste bland kommentarerna till en av de här tre videosarna att hon borde ge ut ett album med bara akustiska låtar, den skulle bli jättepopulär, det tycker även jag.
 
 
 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It