Skönhet & smink / 2014 / 0       

Recension av Lush-produkter


I mitten av april köpte jag några saker från Lush. Nu har jag provat alla produkter och vill ge en recension om dem.
 
The Comforter bubbelbit, 75 kr
En stor bubbelbit som doftar svartvinbär, ger jättemånga bubblor och gör badvattnet rosa. Denna stora bit räcker gott och väl till 3-4 bad. Denna vill jag absolut köpa fler gånger.
 
A French Kiss bubbelbit, 59 kr
En bubbelbit som doftar lavendel vilket har en lugnande effekt. Jag använde denna när jag var förkyld och det var riktigt avslappnande. Den gör badvattnet ljuslila och har lavendelkvistar i sig.
 
Ultrabalm allt-i-allo-kräm, 155 kr
En kräm som har många användningsområden. Innehåller olja och vax för att återfukta. Jag har blandade åsikter om denna: ibland har den funkat bra, ibland gör den att det kliar. Den är väldigt dryg i alla fall och kommer räcka länge.
 
Amandopondo bubbelbit (prov)
Ännu en bubbelbit, denna doftar lite annorlunda av ros, citron och apelsin. Ger mycket bubblor i badet men kändes annars inte så speciell.
 
Rose Queen badbomb, 49 kr
En badbomb som doftar starkt av ros. Innehåller blad från tigerlilja, äppleblom ,riddarsporre och blåmalva och gör badvattnet svagt rosa. Blev lite besviken på denna och kommer inte köpa den igen.
 
Carrot Soap tvål (prov)
Detta var första gången på länge jag använde en hård tvål som denna. Den doftade gott av apelsin och morot och händerna kändes riktigt rena efter jag använt tvålen. Jag är nu lite nyfiken på fler av Lushs hårda tvålar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It