Skönhet & smink / 2014 / 0       

Tomma produkter #8


Två produkter från Lush
A French Kiss (bubbelbit) och Rose Queen (badbomb)
Båda doftar blommigt av lavendel och ros men annars tyckte jag inte om dessa så mycket. Ingen av de gav bubblor, vilket jag faktiskt förväntade mig.

Garnier Fructis Strengthening Conditioner Strength & Shine
Mitt gamla vanliga balsam. Jag använder mycket balsam eftersom jag kör med Balsammetoden. Denna doftar gott och gör håret lätt att kamma igenom.

Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent
Mitt absoluta favoritpuder, som faktiskt är helt vitt, och passar mig perfekt eftersom jag är så blek. Mattar ner ansiktet bra hela dagen.

Maybelline Fit Me Concealer - 15 Fair
Täckningen på denna var jättebra men den var för mörk för mig, synd.

Lipsmacker - Hallon
Den här har jag haft jättelänge och jag har alltid gillat den. Den gav lite mörkrosa färg på läpparna och luktade lite konstgjord av hallon.

Eucerin Anti-Age Hyaluron-Filler Day Cream
Ett litet prov på en dagkräm för fet hy. Denna gillade jag inte alls. Den var jättetjock och ansiktet blev glansigt och kletigt, krämer sjönk aldrig in.

Nivea Visage Aqua Sensation Refreshing Day Care dagkräm
En jättebra dagkräm som luktar fräscht, återfuktar ansiktet och sjunker in lagom fort.

Nivea Gentle Eye Make-Up Remover
Den gör sitt jobb men lämnar kvar en fet hinna på ansiktet efter man tagit bort sminket med den. Om bara det försvann så skulle jag gilla denna fullt ut.

Nivea Daily Essentails Skin Refining Scrub
En bra skrubb som peela ansiktet från död hud och gör den lent och jämt. Jag har använt denna på kvällen och på morgonen är ansiktet jättefint.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It