Övrigt / 2014 / 0       

Bilder från mobilen 2014 #6


1. Morgontåget från Västerås ersattes med buss och tåget hem samma dag blev försenat en timme. Det är väl så här det är att pendla till jobbet.
2. En morgon täcktes hela stan av röken från Västmanlandsbranden. Vi bor ca 4,5 mil från området där det brann och det var lite otäckt.
 
3. Jag hade tre dagar semester och firade med att köpa lite godis och några bra tidningar.
4. Har varit hos läkaren och tagit itu med mina magproblem, väntar nu en remiss till en dietist. Vilket betyder att jag kan behöva vänta i flera månader...
 
5. Åhlens har just nu rabatt på träningskläder och jag hittade ett par mönstrade tajts samt en långärmad tröja.
6. En dag när jag kom hem från jobbet så såg jag denna dubbelregnbåge, riktigt imponerande.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It