Skönhet & smink / 2014 / 0       

Sommarfavoriter 2014

1. Isadora Eye Shadow Palatte - Matte Chocolates
Jag har använt en ljusbrun skugga från denna palett till mina ögonbryn istället för en ögonbrynspenna, det blir lite bättre och inte lika skarpt.

2. The Body Shop Body Butter - Sweet Lemon
Nu i sommar, när man har gått i sandaler och svettats, har jag varit noga med att smörja mina fötter med denna, som doftar fräscht av citron.

3. Burt's Bees Rejuvenating Lip Balm with Acai Berry
Jag använder denna jämt, jag har en badrumsskåpet, en på jobbet och en i handväskan. Den doftat gott och återfuktar läpparna jättebra.

4. Vita ros-örhängen från H&M
Jag har nog använt dessa nästan varje dag sedan jag köpte dem. Eftersom de är vita så passar de till alla slags kläder, oavsett färg.

5. Maybelline Fit Me Concealer  - 15 Fair
Även om denna är lite för mörk för mig så täcker den mörka ringar under ögonen riktigt bra, jag bara önskar att de gjorde en nyans ljusare.

6. Cool Wave, gammal parfym från H&M
Denna är gammal men doftar fortfarande fräscht, lite citronigt. Den har legat i en låda länge men nu har jag återupptäckt den och gillar den verkligen.
 
I somras har puder varit ett måste för mig. Även om man inte har orkat sminka sig mycket när det varit så varmt så har detta verkligen varit ett måste.
 
Efter jag tagit bort sminket från ansiktet använder jag denna för att ta bort överflödigt fett och smuts. Rengör huden bra och gör den len efteråt.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It