Skönhet & smink / 2015 / 0       

Fyra nya sminkprodukter

Här är lite nya sminkprodukter som jag köpt den senaste tiden. Läppstiftet såg jag först på Helen Torsgårdens blogg så när jag såg att Kicks hade rabatt på just detta läppstift så köpte jag det. Pudret är mitt gamla hederliga puder, jag har aldrig använt något annat. Om man visade upp det senaste nyhetsbrevet i kassan på Cubus fick man köpa valfri vara från Isadora till havla priset, så då valde jag att bunkra upp med puder. Samma sak gällde veckan efter, fast med en valfri vara från MaxFactor. Då valde jag att köpa rouget för halva priset. Till slut köpte jag också en ny mascara eftersom jag behövde en ny. Även denna fick jag lite rabatt på, jag hade en rabattkupong på 20% på Kicks.
Så fyra sminkprodukter och ingen av dem till ordinariepris.
 
Max Factor Colour Elixir Lipstick - 827 Bewitching Coral
Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparant
Isadora Build-up Mascara Extra Volume 100% Waterproof - 20 Black
Max Factor Cream Puff Blush - 15 Seductive Pink

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It