Övrigt / 2015 / 0       

Konstiga revben

En dag i februari när jag var på gymmet och gjorde militärpress så tyckte jag att det såg konstigt ut när jag fick se min spegelbild. Det var som en knöl vid revbenen. Så när jag kom hem tog jag dessa bilder. Visst ser det ut som att jag har färre revben på vänster sida (på bilden, höger i verkligheten)? Jag googlade lite och kom in på Linda Bloms blogg, hon har liknande problem fast ännu värre, se hennes bilder här. Jag har ju inga andra problem förutom att det ser konstigt ut, så det är nog inget farligt egentligen. Linda har nu fått diagnosen skolios och fått förklarat för sig att man kan vara sned i kroppen så att en sida står ut lite mer. Så kan det mycket väl vara men jag blev lite rädd första gången jag såg det, det ser ju verkligen ut som att jag har färre revben på ena sidan, konstigt.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It