Ytliga saker / 2015 / 1       

Mina julklappar

Det är ganska skönt att julen är över,eller hur? Under de dagar man är ledig över julen känns det som att alla vanliga rutiner försvinner - nu är det helt plötsligt okej att sova till lunch, äta godis hela dagen och bara slappa. Jag protesterar inte, men det känns bara ganska konstigt. I vår familj kom vi överens om att inte köpa några julklappar till varandra i år. Så jag köpte istället lite saker till mig själv och det visade sig att min syster, som varit i Skottland vid två tillfällen nu under hösten och vintern, också hade köpt några saker, så jag blev inte helt utan julklappar ändå.
 
Först passade jag på att köpa två nya klockor när Ur &Penn sålde de för halva priset, en med vitt armband och en med mörkbrunt. Sedan blev det fyra böcker från Akademibokhandeln samt en parfym från DKNY som Kicks sålde för halva priset. Av syrran fick jag ett fint påslakanset som Gabriella Rose på Youtube formgivit, det kommer från Primark, en affär som syrran besökte i Glasgow som verkligen borde finnas här i Sverige. Hon gav mig även ett set med body lotion, parfym, hårband samt badbomber som en annan tjej på Youtube, Zoella, har gett ut. 

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.

så mycket fint du fått

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It