Litteratur / 2015 / 0       

Läser just nu - Emma av Jane Austen

De senaste veckorna har jag haft lust att läsa någon bra bok, men jag har inte hittat någon bok att läsa än. Så jag tittade igenom böckerna i min bokhylla och hittade denna, Emma av Jane Austen, och kom på att jag faktiskt aldrig läst den. Jag köpte den på bokrean 2013 men den har alltså stått orörd sedan dess. Jag har än så länge bara läst några kapitel men jag känner redan att den här kommer bli ganska lätt att läsa. Jag tror också att det underlättar att jag har sett filmen baserad på boken innan. Annars brukar Jane Austens böcker var lite krångliga att läsa på grund av den gammalmodiga språket, men om man vet om har sett filmen innan och vet om handlingen i förväg blir det nog lättare.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It