Övrigt / 2015 / 0       

En efterlängtad lunch på stan

En dag förra veckan åkte jag och syrran ner till stan för att äta buffé på en kinarestaurang. Jag hade längtat efter sådan mat jättelänge. Under de fyra månader som jag har haft kontakt med en dietist och provat hur olika sorters mat fungerar med min mage så har jag undvik bland annat lök, vissa grönsaker, vetemjöl och stark mat, allt som kinesisk mat består av. Nu är den där testperioden slut så nu kunde jag äntligen få äta det jag längtat efter så länge. Vi åkte först buss ner till biblioteket, sedan gick vi en skön promenad längst Svartån till restaurangen. Efter lunchen kände vi oss precis lagom mätta och gick sedan till Ica för att köpa lite godis till helgen. Den här gången blev det lösviktsgodis istället för choklad som jag annars alltid brukar köpa.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It