Skönhet & smink / 2015 / 0       

Innehållet i Body Shops julkalender


Jag och syrran köpte en av Body Shops julkalender tillsammans till jul. Varje dag i december öppnade vi en ny lucka där det fanns produkter vars värde totalt uppgick till 1 205 kr. Den första veckan blev vi lite besvikna, för det var tråkiga saker som nagelfilar, skrubbhandskar, en hårborste och bodylotions som inte doftade särskilt gott. Men det blev bättre. Det blev en stor blandning av produkter för dusch, bad, kropp, ansikte, hår (balsamet vi fick är godkänt att använda enligt Balsammetoden, vilken tur!) och smink. Några av mina favoriter var Wild Argan Oil Body Butter, Peppermint Cooling Foot Lotion, Shea Body Scrub och Olive Shower Gel. Min syster och jag delade upp produkterna så vi fick hälften var. 
 
Det var spännande att öppna en ny lucka varje dag, men jag känner inte att jag behöver köpa en sådan här julkalender till nästa jul. Jag läste mycket om vad bloggare (t.ex. Molkan) som köpt de andra versionerna av Body Shops julkalenderar fick och en gemensam åsikt är att man även blivit besviken på de dyrare versionerna. Julkalendern är i alla fall ett bra sätt att prova Body Shops utbud, men jag föredrar att gå in butiken och köpa de produkter jag faktiskt vill ha.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It