Skönhet & smink / 2015 / 0       

Tomma produkter #9

Nivea Gentle Eye Make-Up Remover
En väldigt bra sminkremover men återlämnar en fet hinna som man måste tvätta bort.
 
Garnier Fructis Strengthening Conditioner Strength & Shine
Gott luktande balsam som gör håret lätt att kamma ut, har använt detta balsam länge nu.
 
Loreal Elvital Nutri-Gloss Intensive Care hårinpackning
Jag använder denna i topparna på håret, gör det glansigt och lätt att kamma ut.
 
Lumene Bright Now Vitamin C Day Cream SPF 15
Innan jag köpte min nya dagkräm använde jag detta prov på krämen. Funkade bra som en dagkräm.
 
Burt's Bees Rejuvenating Lip Balm with Acai Berry
Mitt absoluta favoritläppbalsam. Luktar jättegott och håller läpparna återfuktade länge.
 
Kicks Eyebrow Definer ögonbrynspenna - Brown
En mörkbrun ögonpenna som egentligen är för mörk för mig men funkar om man är försiktig när man använder den.
 
Vichy Normaderm Global Anti-imperfection Hydrating Care dagkräm, 2 prover
Två prover med en dagkräm som funkade sådär, inget bestående resultat. Var ganska vattnig i konsistensen.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It