Mode & stil / 2015 / 1       

Lite nya kläder

Jag vet inte vad som har hänt men den senaste tiden har jag köpt ovanligt många byxor. Jag är egentligen ingen byxtjej, jag kör med jeansleggins (mycket mjukare) men förra gången jag gick till H&M köpte jag två par byxor och nu den senaste gången, vilket var i måndags, kom jag ut med tre par byxor.
 
De ljusgröna (100 kr på rean) passade perfekt, vilket är ovanligt för mig, de mörkblå (75 kr på rean) var mjuka som tajts och jättsköna och de roströda byxorna (100 kr på rean) var nog ett impulsköp just på grund av att de har hög midja. Den blåa kjolen (100 kr) och den gråa tröjan (150 kr, kan bli perfekt i höst när det blivit kyligare igen) fyndade jag för halva priset på Monki. Till sist köpte jag en grönblommig klänning på Indiska (299 kr), som jag egentligen skulle vilja ha i en mindre storlek men detta var den enda som fanns.
 
Jag är ganska dålig på att använda de kläder jag redan har, jag går mest runt i samma saker hela tiden, men nu ska det nog bli ändring på det eftersom jag har massor av nya fina plagg att ha på mig.
Johan
2015 /

Snygga kläder.

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It