Skönhet & smink / 2015 / 0       

Tomma produkter #10

Tre prover från Formula 10.0.6
Pores Be Pure Skin-Clarifiyng Mud Mask: Doftar gott av jordgubbar, ska eliminera orenheter och öppna upp tilltäppta porer.
Picture Perfect Day Daily Moisturizer SPF 15 Gel: En fuktgivande gel med c-vitamin som jag verkligen gillade.
Seriously Shine Free Mattifying Oil-Free Moisturizer: En oljefri gel, alldeles för lätt i konsistensen för min del, som har mattande effekt.
 
Lumene Bright Now Visable Repair Tone Corrector Serum
Ljusreflekterande serum som inte gjorde så mycket för mig. Innehåller små glittekorn som jag inte gillade.

Nivea Visage Daily Essentials Skin Refining Scrub
En ansiktsskrubb som funkade okej för mig, inte mer. Jag önskade att det var fler skrubbkorn i den så jag kommer inte köpa denna igen.
 
Nivea Visage Daily Essentials Refreshing Wash Gel
En rengöringsgel som jag verkligen gillar och har kört med i flera år. Jag ska nu börja med en annan rengöringsgel men jag gillade verkligen denna.

Burt's Bees Refreshins Lip Balm Pink Grapefruit & Rejuvenating Lip Balm Acai Berry
Två bra läppbalsam med lite olika dofter. Jag upplever den med lila lock lite mer återfuktande.
 
Oliva by CCS ECO Hand Cream Organic Olive Oil
Denna handkräm doftar jättegott och återfuktar händerna bra, men det tar ett tag för krämen att sjunka in helt.

The Body Shop Strawberry Body Polish
Luktar riktiga jordgubbar men jag upplever att den funkar som en vanlig duschkräm, jag saknar fler skrubbkorn för att den ska kallas för skrubb.

KICKS Flawless Cover Concealer, nyans Porcelain (går ej att köpa längre)
En riktigt ljus concealer som knappt täcker något alls. Riktigt besviken på denna, mer detaljerad recension här.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It