Skönhet & smink / 2015 / 0       

En somrig sminkning

Jag gillar sådana här sminkningar, de är perfekta för sommaren. Naturliga sminkningar med en fin färg på läpparna och skimriga kinder. Jag tycker om när det ser naturligt ut - visst, jag har smink på mig, men det ska se ut som att jag inte har det. Jag ser smink som något som ska framhäva utseendet och dölja skavanker. Med en bra bassminkning, lätt ifyllda ögonbryn och en fin färg på läpparna kommer man långt. Här har jag använt mig av produkterna jag köpte i slutet av april och några av de jag tipsade om för våren i slutet av mars.
 
Produkter jag använt mig av
L'Oréal Paris Lumi Magique Concealer - 1 Light
Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparant
ELF Healthy Glow Bronzing Powder - Luminance 
Max Factor Cream Puff Blush - 15 Seductive Pink
KICKS Eyebrow Definer - Brown
Isadora Build-up Mascara Extra Volume 100% Waterproof - Black
Isadora Inliner kajal - Blonde
Max Factor Colour Elixir Lipstick - Bewitching Coral + Isadora Jelly Kiss - Coral Punch

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It