Skönhet & smink / 2015 / 0       

Vårfavoriter 2015

1. Maybelline Baby Lips - Hydrate
Jag har verkligen älskat detta läppbalsam, det har en speciell doft som jag först tyckte var lite konstig men som jag nu gillar, och den återfuktar läpparna bra.
 
2. Loreal Paris Studio Secrets Professional Blue Eyes Internifier (säljs ej längre)
En ljusrosa skimrande ögonskugga som jag använder som highlighter på kindbenen. Ger ett fint skimmer utan att vara för glittrig.
 
3. Lactacyd Duschcreme utan parfym
Duschkräm för känslig hud, perfekt för mig eftersom jag fortfarande har lite eksem runt halsen, så jag vågar itne riktigt använda parfymerad duschkräm än.
 
4. Rougeborste från Yves Rocher
Jag tycker alltid att rouge är det allra svåraste att lägga på när jag sminkar mig, men nu tycker jag att det är lättare, det beror nog på denna borste som är perfekt.
 
5. Isadora Build-Up Waterproof Mascara
Denna mascara är precis lagom "blöt", som gör det lätt att använda den, den gör verkligen ögonfransarna längre.
 
6. Isadora Inliner kajal - Blonde
Jag använder denna ögonpenna varje gång jag sminkar mig, den ljusar verkligen upp ögonen.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It