Övrigt / 2015 / 0       

Andra ställen jag finns på


Jag bloggade på min gamla blogg, Words by Caroline, mellan åren 2008 - 2013. Sedan kände jag att det var dags för något nytt och då föddes den nya bloggen, Caroline WM. Jag skriver inget på den gamla bloggen längre men den finns självklart kvar. Det är kul att gå tillbaka i arkivet och läsa.
 

Beauty Awakens the Soul to Act är en blogg som jag har på Tumblr. Bloggnamnet är ett citat av Dante Alighieri, en italiensk författare som levde på 1300-talet. Egentligen heter bloggen Vackra saker, för jag ville ha en samling över vackra saker, men jag tycker om det här citatet så det fick bli det. Här skriver jag inget själv, jag publicerar bara fina bilder, citat och gifar (rörliga bilder).
 

Training Inspiration är också en blogg jag har på Tumblr. Jag skapade den först för mig själv när jag började bli intresserad av träning, för att få lite träningsinspiration. Här samlar jag andras bilder på övningar, mat, citat och inspiration. Jag läser många andra träningsbloggar på Tumblr.
 

Jag har också en We Heart It-sida. Här kan man skapa album med bilder, gå gärna in och kika på de bilder jag gillar.

Boktipset är en sida där man kan skriva recensioner och ge böcker olika betyg. Jag gillar och läsa och använder denna sida mest för mig själv, för att få lite ordning på mitt läsande.
I samarbete med Tipser har jag en egen shop. Här kan man köpa massor av fina produkter inom inredning och mode. Besök shopen här!
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It