Mode & stil / 2015 / 1       

Designa dina egna Nike-skor

Jag tycker verkligen om att titta på träningskläder och träningsskor mer än vanliga kläder och skor. När jag började träna på gym på allvar (i höstas) köpte jag ett par nya träningsskor, det blev ett par Nike. Tidigare gick jag runt i mina joggingskor på gymmet, men mina nya skor kommer jag bara ha inomhus. Nike har skor i fina färger och nu kan man själv välja utseendet på sina Nike-skor, skorna blir helt unika. Jag skulle till exempel inte säga nej till skorna ovan, som jag har valt utseendet på själv.
 
 Här kan du designa dina egna skor.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
JUNITJEJ
2015 /

Vilken kul idé!

Svar: Ja, visst är det! Det är ju inte alltid man gillar färgerna på skor man ser i affärerna, men här kan man ju bestämma det helt själv.
Caroline

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It