Skönhet & smink / 2015 / 0       

Mitt favoritsmink för våren

Precis som förra våren så vill jag tipsa om mina favoritprodukter för våren. Jag har knappt sminkat mig alls nu under början av året men jag tycker verkligen att våren är en årstid då man inte behöver så mycket smink. En look med mycket naturligt glow, fräsch doft samt snygga färger på läpparna och naglarna är kanske allt man behöver.
Isadora Jelly Kiss läppstift  - 57 Coral Punsch (se fler bilder på läppstiftet här)
Maybelline Baby Lips - Hydrate
The Body Shop Shower Gel - Olive
CLEAN EdP - Fresh Laundry
Ginatricot Nailpolish - Lilac Me (säljs ej längre, se fler bilder på nagellacket här)>
E.L.F Baked Blush - Passion Pink (se fler bilder på rouget här)
L'Oréal Paris Lumi Magique Concealer - Light
Isadora Inliner kajal - 56 Blonde

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It