Ytliga saker / 2015 / 0       

Två nya saker från Media Markt

Mixer från C3 Mix & Go
Min syster fyndade en likadan fast svart och silver från ICA Maxi och nu köpte jag denna rosa (mycket finare än den svarta!). Man kan mixa smoothies direkt i flaskan och sätter på ett lock så kan man ta den med sig. Smart att det ingår två bägare. Jag köpte den för 199 kr vilket är riktigt billigt, jag har sett den säljas för 349 kr på andra ställen.
 
Hörlurar "Plattan" från Urbanears
Det blev ett par Urbanears trots allt. Jag tyckte de vita var snyggast så det fick bli dessa. De funkar bra, det är ju bra ljud i dem och de stänger verkligen ute allt bakgrundsljud men jag har märkt att jag får ont bakom öronen om jag har glasögonen på mig när jag använder dem, de trycker ihop öronen. Så jag använder de inte så långa stunder.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It