Mode & stil / 2015 / 0       

Två snygga byxmodeller

Jag är verkligen ingen byxtjej. Jag har slapparbyxor på mig när jag är hemma, dvs byxor som jag aldrig skulle gå ut bland folk i, men annars brukar det mest bli tajts eller jeansleggins. Men jag förstår ju att man måste ha byxor i garderoben, det hör ju till. Jag har hittat två byxmodeller som jag gillar från H&M. Den första kallar jag för "fladderbyxor" för de fladdrar lätt i vind. De är oftast mönstrade och ganska tunna, perfekta för sommaren. Den andra modellen kallas för joggers. De är som vanliga mjukbyxor fast i lite mer dressad stil. Man skulle kanske till och med kunna gå till jobbet med dessa om man stylar de på rätt sätt med snygga toppar och accessoarer.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It