Övrigt / 2015 / 0       

Första advent

Jag berättade förra veckan att jag kände att jag ville prioritera andra saker än bloggen och nu har jag bestämt mig för att inte uppdatera bloggen lika ofta som jag gjort tidigare. Det blir för mycket att få upp ett inlägg om dagen, tiden räcker inte till, så nu blir det varannan dag och ibland mer sällan än så. Men det får bli så, det är ju min blogg, jag bestämmer, och jag vill inte känna mig stressad över den.
 
Idag är det första advent och vi i familjen firar som vi gör varje år: glögg, pepparkakor, lussebullar, tänder första ljuset och laddar för en ny vecka. Jag passade också på att tända mitt nya ljus från Yankee Candle, Christmas Eve, som jag gått och smygluktat på sedan jag köpte det för några veckor sedan. Nu har jag dock blivit förkyld igen (jag blev det också i mitten av oktober, när jag började på nya jobbet), så mitt luktsinne kanske inte fungerar helt hundra, men nu när vi snart är inne i december är det okej att börja tända doftljus som för tankarna till jul.
 
Hur firar ni första advent?

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It