Vackra saker / 2015 / 0       

Höstbilder från skogen

I mitten av oktober åkte jag ut tillsammans med min familj till Engsö på en höstpromenad. Jag tog då med mig kameran för jag ville fota lite höstbilder, men jag blev besviken eftersom hösten inte riktigt verkade ha kommit till Engsö än. I början av november gjorde jag ett nytt försök, denna gång i en skog nära där jag bor. Nu var det istället för sent - de orangeröda bladen som jag ville fota hade fallit ner från träden och allt såg bara så brunt och grått ut. Det var kallt men solen sken, så några bilder blev det i alla fall. Det gäller nog att vara snabb när man vill fånga naturens förvandling till andra årstider eftersom det faktiskt går ganska fort. Detta ska jag komma ihåg till våren, då jag också tänker ge mig ut och fota i skogen.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It