Litteratur / 2015 / 0       

Jamies supermat

Nu i höst har Jamie Oliver släppt två nya kokböcker på svenska. Den första har fokus på mat för hela familjen och den andra på hälsosam mat. Jag fick 20% på ett köp när jag blev medlem i Akademibokhandelns nya kundklubb så jag passade på att använda det när jag köpte Jamies supermat. Här berättar han personligt om sin omställning till en hälsosam livsstil och delar med sig av fler än 90 recept som kan användas för att komma igång med nya vanor.
 
"Det här är den perfekta vardagskokboken med Jamies otroliga känsla för grymt god mat. För en sak kan du vara säker på, när Jamie Oliver lagar hälsosamt kommer han inte att kompromissa med smakerna eller kvaliteten. Inga pekpinnar och tråkiga listor, ät och njut men låt Jamie lära dig hur - och bli friskare, lyckligare och lev längre!"

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It