Mode & stil / 2015 / 0       

Bekväma kläder


Kläder, accessoarer och skor från H&M

Jag gillar att ha bekväma kläder på mig. Det gör visserligen säkert de flesta, men jag väljer till exempel hellre jeansleggins (eller jeggins, eller vad det heter) än vanliga jeans - de har resår i midjan, är mjuka och sitter bättre. Nu när det är höst klär jag mig i tjocka tröjor, stickade sockor, mjuka tofflor - myskläder, helt enkelt. Jag har kommit på att jag vill köpa en ny höstkappa, jag har nu en höstjacka som inte riktigt är jag. När jag står och väntar på bussen till jobbet i Eskilstuna kl. 06:50 varje morgon fryser jag, och jag hatar verkligen det. Jag måste hitta något varmare och något jag trivs bättre i som är skönt och praktiskt. Men det finns ju inget som säger att bekvämt måste vara fult, eller hur?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It