Ytliga saker / 2015 / 0       

I mitt fönster

I somras målade vi om listerna runt mitt fönster och köpte en ny fönsterbräda. De var tidigare mörka, nu är de helt vita, mycket ljusare och snyggare. Jag har inte så många saker i mitt fönster nu, till skillnad från några år sedan. En orkideé (som jag inte gillar särskilt mycket), två ljus från Yankee Candle (varav den ena har tagit slut), två gamla Coca Cola-flaskor som jag använder som ljusstakar (men för tillfället sitter de inga ljus i dem), en liten låda (för tillfället tom), en skål på fot från Iittala Marimekko (som jag lagt smycken i), en lampa från IKEA, min mobil samt en spegel på fot från Åhlens (som jag använder när jag sminkar mig, sitter oftast vid fönstret för att få bra ljus). 
 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It