Skönhet & smink / 2015 / 0       

Min sminkrutin för hösten

Nu var det ett tag sedan jag visade vilka produkter jag brukar använda mig av när jag sminkar mig. Jag har gjort det på våren under några år, men nu tänkte jag visa hur det ser ut på hösten istället, för det skiljer sig nämligen lite. Läppstiftet och rouget tycker jag verkligen passar till hösten, de är lite mörkare. Dock börjar både min foundation och concealer ta slut. De här är inte helt perfekta för mig, själva nyanserna passas inte, men jag har inte hittat några andra att köpa istället, så det slutar väl med att jag köper dessa igen tills jag hittar några som är bättre.

 
Maybelline Fit Me Foundation - 110 Porcelain
Maybelline Fit Me Conceaer - 15 Fair
Isadora Velvet Touch Compact Powder - 10 Sheer Transparent
Isadora Eye Shadow Palette - Matte Chocolates
E.L.F. Essentials Lipstick - 7703 Posh
Isadora Inliner kajalpenna - 56 Blonde
KICKS Eyebrow Definer - Brown
Isadora Build-Up Extra Volume Waterproof Mascara - 20 Black
MaxFactor Creme Puff Blush - Seductive Pink
L'Oreal Paris Studio Secret Blue Eyes Intensifier Eyeshadow - 222 (går ej att köpa längre)
 


Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It