Mode & stil / 2016 / 0       

Lite nya, mjuka, kläder

I tisdags åkte jag ner till stan för ett möte och efter det passade jag på att gå en liten runda på stan för att köpa lite nya kläder. Jag gick igenom kläderna i min garderob för några veckor sedan och har nu insett att jag knappt har några kläder kvar... vilket betyder att jag "måste" köpa nya kläder, något jag sett fram emot länge. Men just i tisdags var jag inte på något speciellt shoppinghumör, så jag besökte bara två butiker, H&M och New Yorker, men jag tog god tid på mig och hittade till slut dessa plagg. Två par lite finare mjukisbyxor, en mjuk kavaj samt två tröjor.
 
Visst, fyra av plaggen är gråa vilket kanske blir lite tråkigt, men jag försöker få lite mer ordning på min garderob. Jag vill nu ha kläder som jag faktiskt tycker om, i mjuka material och fina, ljusa, färger. Just dessa fynd kan nog mer räknas som hemmakläder, de är ganska vardagliga, och det var kanske inte meningen med shoppingen i tisdags, men jag älskar plaggen i alla fall. Fem nya plagg från två olika affärer är inte dumt, det!
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It