Mode & stil / 2016 / 0       

En outfit perfekt till sommaren

De här bilderna är tagna förra sommaren, men av någon anledning hann jag aldrig blogga om dem då. Nu är det sommar igen och jag tycker att det här med kläder är svårt. Det är värmen som ställer till det. Hur ska man egentligen klä sig för att det ska bli precis lagom? Jag har nog inte riktigt förstått att det är sommar nu. Det blir väl så när man sitter inomhus mycket. Jag känner i alla fall att det är dags att börja använda de kläder som vanligtvis ligger långt in i min garderob. På ett sätt har jag blivit inspirerad av serien Vintagejakten, som sänts på SVT. Att kombinera nya kläder med gamla för att hitta en lite mer unik stil. Kjolen jag har på mig fyndade jag på Ginatricot för några år sedan, blusen och skorna kommer från H&M och skärpet har varit mammas en gång i tiden. Tillsammans känns de rätt så bra, de blir nog bra till sommaren.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It