Mode & stil / 2016 / 0       

Ett par nya skor

Jag har nyligen köpt ett par nya vårskor. Jag har verkligen börjat gilla den stilen på skor, de ser ut lite som herrskor och har ett så kallat brougemönster. I somras köpte jag ett par nästan likadana fast svarta från H&M men tyvärr gav de mig sådana skoskav att jag är lite rädd för att använda dem igen. Det verkar vara ett problem för mig, jag har svårt att hitta nya skor som inte ger skoskav eller blåsor - det är som att huden på hälarna är extra tunn och repas upp lätt. Vilket är väldigt tråkigt eftersom jag vill ha snygga skor på mig, och de här skorna vill jag gå barfota i så då kommer nog skoskaven fram extralätt. Jag får väl ta att gå in i dem lite då och då hemma för att vänja fötterna så borde det till slut fungera. På bilden syns också påslakanet min syster köpte åt mig på Primark i Skottland, visst är det snyggt?
 
Kanske har några av mina läsare också lätt att få skoskav, har ni några tips hur man undviker dem?
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It