Skönhet & smink / 2016 / 0       

Tre nya skönhetsprodukter

L'Oréal Paris La Palette Nude - Rose  /  Burt's Bees Moisturizing Lip Balm - Wild Cherry  /  Isadora Velvet Touch Compact Powder - Sheer Transparent

När jag köper smink brukar jag samla ihop en lista över produkter som har tagit slut eller som jag vill köpa för att sedan köpa flera saker tillsammans istället för att köpa dem en och en. Den här ögonskuggepaletten såg jag reklam för och jag föll för den direkt. Ganska neutrala färger, lite grått, brunt och rosa - perfekt för våren. Mitt vanliga läppbalsam från Burt's Bees tar snart slut och nu kände jag för en annan variant, så nu blev det med körsbärsdoft istället. Till slut såg jag att mitt lager med puder började ta slut hemma, så det blev ett nytt sådant också. 

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It