Litteratur / 2013 / 1       

En bok som ska läsas

Den här boken ligger på mitt sängbord. Så här kan man beskriva bokens handling: "Du kan leva hela ditt liv utan att inse att det du letar efter finns rakt framför dig. 15 juli 1988. Emma och Dexter tillbringar en natt tillsammans efter examen på universitetet. I morgon måste de gå skilda vägar. Men var kommer de att vara den här dagen om ett år? Och varje år som följer?"
 
Det finns en film med samma namn som är baserad på denna bok. Jag och min syster såg den på bio och kort därefter köpte jag denna bok och gav till henne i födelsedagspresent. Dock visade det sig att mina föräldrar också gav henne den, så hon fick två exemplar. Så när det blev jul så gav hon tillbaka min bok till mig i present. Boken har legat på sängbordet i säkert tre veckor nu men jag har inte ens öppnat den. Jag vill läsa, jag är lässugen men jag hittar ingen tid för läsningen. Jag kommer inte ens ihåg den sista boken jag läste, så länge sedan var det. Jag tror att jag önskar mig långa stunder då jag kan läsa men egentligen så kanske jag ska läsa några få sidor lite då och då. Annars kommer jag aldrig hitta tid för att läsa.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Wysteriia
2013 /

Grattis! :)

http://wysteriiasblogg.se/veckans-tavling-vinn-cheek-lip-tint-fran-model-co

Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It