Mode & stil / 2013 / 0       

En ny väska

För ungefär en månad sedan köpte jag en ny väska (har det redan gått en månad?). Jag kom helt plötsligt på att den jag hade innan var ganska liten och jag fick inte plats med allt jag ville ha i den, särskilt inte när min praktik började och jag också skulle få plats med en matlåda i väskan.
 
Så en dag åkte jag ner till stan för att köpa en ny väska. Jag hade kikat in några innan, jag gick förbi ett skyltfönster på vägen mot praktiken varje dag med många snygga väskor i, men det slutade med att jag köpte en väska på Åhlens. Den var lite dyrare än jag hoppades på men jag hade en rabattkupong, så det blev lite billigare. Trots att det nu är vår så köpte jag väskan i svart (väskan jag hade innan var brun), den fanns också i vitt men den var inte fin.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It