Hälsa & träning / 2013 / 0       

Träning och hälsa - ny kategori

Ni kanske har märkt att jag på sistone har skrivit lite mer om träning och hälsa här på bloggen. Jag har ju börjat äta enligt GI-metoden och tränar nu oftare än förut och då känns det naturligt att också blogga om det. Jag har därför skapat en ny kategori, Träning och hälsa, där jag kommer publicera alla dessa inlägg.
 
Jag har de senaste två veckorna haft en sådan lust att träna ofta och det har jag ju också gjort. Genom den nya bloggen hoppas jag bli ännu mer peppad att blogga om min träning. Jag kan gå tillbaka i arkivet och se vilka framsteg jag har gjort och vill inspirera andra till träning. Så om träning intresserar dig, gå in och läs mina inlägg.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It