Litteratur / 2013 / 0       

Fyra tidningar från biblioteket

Jag prenumererar på en tidning, ELLE Mat & Vin men jag börjar känna att den inte är så bra längre så jag funderar på att börja prenumerera på några andra tidningar istället. En dag gick jag till stadsbiblioteket och lånade hem några tidningar som såg intressanta ut, för att hitta nya spännande tidningar. Biblioteket är ju faktiskt väldigt bra. Man kan låna tidningar, böcker, filmer och musik - gratis! Visst, man kan kanske inte alltid låna de allra senaste, men jag bryr mig inte om nyheter.
 
Lifestyle Fitness, med fokus på träning, har jag läst tidigare och den är helt okej. Men det känns som att det som står där finns att läsa på Internet, det är allmän fakta. Skriva är för personer som tycker om litteratur och att skriva. Jag tycker ju om det, men här handlade det om författare och böcker som jag aldrig hört talas om, så det var inte så roligt att läsa om. Vi Läser är också en tidning om att litteratur men den var bara tråkig. Till slut lånade jag tre nummer av tidningen Hus & Hem Retro. Det här var en fullpoängare! Handlar om retro, helt enkelt, med fokus på inredning. Det här var en riktigt bra tidning och jag har redan skickat iväg en ansökan för att börja prenumerera på denna tidning.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It