Skönhet & smink / 2013 / 0       

Blå och lila produkter i badrumsskåpet

En dag för några veckor sedan när jag skulle ta ut min dagkräm från badrumsskåpet kom jag på att jag har väldigt många blå eller lila produkter. Det är inget som jag tänkt på tidigare, men jag kanske tycker om den blålila färgskalan? Jag har ju inte valt att köpa produkter på grund av förpackningarnas färg, det har bara blivit så här. Men lite roligt är det i alla fall.
 
Bakre raden
Loreal Elvital Volume Collagen Balsam, Nivea Daily Essentials Gentle Eye Make-Up Remover, AO Sept Plus linsvätska, Nivea Visage Aqua Sensation Refreshing Cleansing Gel.
 
Främre raden
Lumene Premium Beauty Rejuvenating Eye Cream, Nueva Läppcerat, Nivea Visage Aqua Sensation Refreshing Day Cream, CLEAN Rain parfym.
 
Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It