Vackra saker / 2013 / 0       

En utflykt till Uppsala

Förra tisdagen åkte jag och min familj till Uppsala på en liten utflykt. Vi gick runt lite på stan, åt lunch, kollade in några second hand-butiker och tog en glass.
 
Först gick vi in till Helping Hand som ligger på Kungsängsgatan. De har kläder och en trappa ner ännu mer kläder, böcker, glas och porslin. Jag köpte en prickig klänning, den första saken jag köpt på loppis faktiskt. Jag kan absolut tänka mig att gå hit flera gånger. Bredvid Helping Hand ligger Myrorna som vi också gick in i men jag fotade inget där.
 
Sedan gick vi in till Ruth och Raoul på Sysslomansgatan. Inredningen här var jättefin och även om de inte har så jättemycket saker så kändes det dyrt. De har massor av fina läderväskor som man verkligen borde kolla in mer om man är ute efter en ny väska. När jag kollade upp adressen på Google innan vi åkte så upptäckte jag att man kan se hur butiken ser ut inuti, klicka HÄR så får ni se.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It