Skönhet & smink / 2013 / 0       

Garderobsrensning

Förra veckan rensade jag i min garderob. Jag hade som regel att lägga undan kläder som jag inte rört på flera år och det gick förvånansvärt enkelt. När jag gjort det förr så har det alltid funnits några kläder som jag tvekar om jag ska lägga undan och då har jag helt enkelt hängt tillbaka dem i garderoben. Nu sade jag till mig själv att om jag inte använt dem på flera år så var chansen mycket liten att jag skulle börja använda dem helt plötsligt.
 
Totalt blev det sju kjolar, sju klänningar, fem t-shirt, fyra linnen, 2 byxor och fyra långärmade skjortor som plockades bort. Det blev lite mer plats i garderoben, men sedan kom jag på att det ligger lite kläder i tvättkorgen som efter tvättningen sedan ska få plats i garderoben. Då blir det trång igen. Men det känns i alla fall bättre nu när jag har tagit bort några gamla kläder.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It