Hälsa & träning / 2013 / 0       

Gratis utegympa

I söndags kväll cyklade jag och syrran till Swedbank Park här i Västerås för att vara med på ett gratispass utejympa med Friskis&Svettis. Totalt blev det motion i 1,30 h, så det var bra träning (på bilden ovan skulle vi precis cykla hem igen, en tur på ca 15 min). Igår morse kände jag ingen träningsvärk alls, jag blev riktigt överraskad, men på eftermiddagen kändes det stelt i axlarna och överarmarna.
 
Själva jympan var rätt så kul, det var svårt att hänga med när det blev dansliknande rörelser, men jag försökte i alla fall, och det var mycket styrka och kondition också, det gillar jag. Det här var faktiskt bara andra gången som jag provar ett pass hos Friskis&Svettis. Jag har tidigare varit på ett gratispass yoga. Jag kan absolut tänka mig att prova flera pass.
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It