Litteratur / 2013 / 0       

Mitt bokreafynd

Jag tycker om att titta på böcker och jag tycker om att köpa saker på rea så man kan ju tro att bokrean skulle vara något för mig men efter ett besök till en bokhandel på stan kan jag konstatera att jag är besviken över årets bokreautbud. Jag köpte bara en bok, Emma av Jane Austen, som visserligen är en klassiker - jag gillar klassiker - men jag hade förväntat mig mer bra böcker.
 
Den största bokhandeln här i stan (rent ytmässigt) har precis slagit igen och det var verkligen den bästa bokhandeln. Nu får man gå till en liten Bokia-butik eller en mini-Akademibokhandeln här i stan om man vill köpa böcker, och de är verkligen små butiker. Nej, jag blev riktigt besviken över årets bokreautbud. 
Namn
Kom ihåg mig?
E-post

URL

Kommentar

 

Bloglovin Boktipset RSS Tumblr We Heart It